Tyrinėdami šiandieninę situaciją Lietuvoje, kokiose foto studijose gimsta produktų nuotraukos ir vyksta produktų fotografavimas, pastebėjome, kad pateikiama informacija apie fotografavimo paslaugą ir kvietimas užsakyti produktų nuotraukas, dažnai yra labai pasenę… Daugelis siūlo tradicinę fotografiją (tame tarpe ne tik foto studijos, bet ir įvairios agentūros), o jų patarimai kaip fotografuoti produktus ir kaip turi atrodyti foto studija yra panašūs į paskaitėlę „kaip nebrangiai pasidaryti foto studiją namuose iš kartoninės dėžės ir telefono”. Atrodo, kad visi tie patarimai yra surašyti labai seniai, bet kaip arba surinktas raktinių žodžių kratinys „grynai dėl SEO”. Nuotraukose, kur vaizduojama ir kalbama prekių fotografavimą ir apie foto studijas, dominuoja nukarę balto popieriaus rulonai, pritvirtinti arčiau lango ir vienas kitas prožektorius pasišviesti arba jau hitu tapusi pigi kinietiška fotografavimo dėžė.