Atsakymai į šį esminį klausimą siejami su žmogaus natūra ir prigimtimi.
Pirma, tai balta spalva yra žmogaus akims labai draugiška spalva. Kai ši spalva naudojama kaip fonas, lieka mažiau erdvės nepageidaujamiems ar netinkamiems kontrastams ir lieka daugiau erdvės harmonijai. Spalvos baltame fone atrodo tikroviškesnės, o pats fonas mažiau blaško dėmesį.
Antra, yra lengviau išlaikyti elektroninės parduotuvės vientisumą, kai visų parduodamų produktų fonas yra baltas. Kiekvienas prekės ženklas turi skirtingas spalvų paletes ir jų naudojimo taisykles. Naudojant baltą foną yra gerokai lengviau išvengti įvairių stilistikos konfliktų tarp skirtingų produktų ženklų.
Trečia, naudodami baltą foną būsite universalesni, pateikdami tas pačias nuotraukas iš jūsų e. parduotuvės į komunikacijos ir paieškos ar reklamos platformas. Produkto nuotrauka baltame fone puikiai tiks tiek Facebook, Instagram, Pinterest ar Google shopping. Esant ne baltam fonui, produkto nuotrauka gali atrodyti ne visai tinkamai šių platformų naudojamų spalvų fone. Balta, šiuo atveju išlieka neutraliausia.
Ketvirta – kadangi baltą foną lengva redaguoti, tai gali būti svarbu žmonėms dirbantiems su nuotraukų tvarkymu/retušavimu. Baltame fone geriau matosi detalės ir kontrastas, todėl yra lengviau nuotraukas tvarkyti su automatiniais redagavimo įrankiais. Be to nuotraukos su baltu fonu yra lengvesnės (yra mažesnis nuotraukų svoris).
Galiausiai, fotografuojant ne būtinai reikia iš karto stengtis sukurti akinamai baltą foną. Egzistuoja tokia programinė įranga, kuri leidžia patogiai iškirpti produktą iš fono, o kartais iškerpa net ir automatiškai – tai viena patraukliausių automatinių fotostudijų funkcijų.
Daugiau apie baltą foną produktų nuotraukose ir produktų iš fono iškirpimą sužinosite tolimesniuose skyriuose su išsamiais pavyzdžiais.