
Mados fotografijos tendencijos e-komercijoje 2025-aisiais: išlaisvinkite savo kūrybiškumą
Mados fotografijos tendencijos 2025

Populiariausi mados fotografijos tipai
Elektroninėje mados prekyboje produktų pristatymas naudojant įvairius fotografijos stilius neabejotinai turi įtakos vartotojų įsitraukimui ir pirkimo sprendimams. Kiekvienas stilius suteikia unikalių privalumų elektroninės prekybos įmonėms ir atitinka skirtingą prekės ženklo estetiką bei klientų pageidavimus.
Prieš pereidami prie 2025 m. tendencijų, pažvelkime į populiariausius fotografijos tipus
Plokščia fotografija
Plokščia mados fotografija – tai drabužių ir aksesuarų išdėstymas ant lygaus paviršiaus ir jų fotografavimas iš viršaus. Šis stilius pabrėžia kiekvieno daikto dizainą ir detales, dažnai sukuriant minimalistinę ir organizuotą išvaizdą.

Privalumai:
- Universalumas: leidžia kurti kūrybingas kompozicijas, demonstruoti visą aprangą arba sutelkti dėmesį į atskirus kūrinius.
- Ekonomiškumas: nebereikia modelių ar sudėtingų kompozicijų, todėl sumažėja fotografavimo darbų sąnaudos.
Trūkumai:
- Trūksta gylio: gali neperteikti, kaip daiktai priglunda arba dengia kūną.
- Ribotas įsitraukimas ir emocija: gali nesukelti stiprių emocinių ryšių, palyginti su gyvenimo būdo vaizdais.
Fotografija naudojant dirbtinius manekenus
Taikant šią techniką drabužiams demonstruoti naudojamos dirbtiniai manekenai, kurių nereikalingos dalys vėliau pašalinamos iš galutinio vaizdo, suteikiant drabužiui tuščiavidurią arba „vaiduoklišką“ išvaizdą, tarsi kabotų ore. Ši technika efektyviai demonstruoja produkto tinkamumą ir struktūrą.

Privalumai:
- Dėmesys tinkamumui: pabrėžia, kaip drabužiai priglunda prie kūno, padeda klientams suprasti gaminio formą.
- Nuoseklumas: užtikrina vienodą produktų pateikimo stilių, išlaikant vientisą išvaizdą el. prekybos platformose.
Trūkumai:
- Daugiau darbo redaguojant: norint pasiekti vientisą vaizdą, reikia kruopštaus retušavimo darbo.
- Trūksta žmogiškojo elemento: jei nėra gyvų modelių, pateikimas gali būti mažiau panašus ar atmestinas.
Fotografija su gyvais modeliais
Šis stilius demonstruoja drabužius ir aksesuarus realiame gyvenime, nesvarbu kokioje aplinkoje fotografuojama – studijoje, ar kažkur neutraliai.

Privalumai:
- Palyginamumas: padeda klientams įsivaizduoti, kad jie nešioja produktą, o tai gali padidinti apsisprendimą pirkti.
- Prekės ženklo pasakojimas: perteikia prekės ženklo tapatybę ir gyvenimo būdą per kuriamas emocijas ir modelio išraiškas.
Trūkumai:
- Didesnės gamybos sąnaudos: tai apima modelių ir stilistų samdymą, ir galbūt, net fotografavimo vietos nuomą.
- Logistiniai iššūkiai: tvarkaraščių derinimas ir didesnių komandų valdymas gali būti sudėtingas.
360 laipsnių fotografija
Šiuo būdu fiksuojami produktai iš kelių kampų, todėl klientai gali interaktyviai pasukti ir peržiūrėti elementus 360 laipsnių kampu.

Privalumai:
- Sustiprintas įtraukimas: interaktyvūs elementai gali padidinti produktų puslapiuose praleistą laiką.
- Klientai priima labiau pagrįstus sprendimus: sukimai suteikia išsamų vaizdą, sumažindami netikrumą dėl produkto.
Trūkumai:
- Techniniai reikalavimai: norint užfiksuoti ir rodyti 360 laipsnių kampu, reikalinga specializuota įranga ir programinė įranga.
- Įkėlimo laikas: didelės raiškos interaktyvūs vaizdai gali turėti įtakos svetainės veikimui, jei jie nebus optimizuoti.
2025 m. mados fotografijos tendencijos
Kad profesionalūs fotografai išliktų konkurencingi, svarbu suprasti fotografijos tendencijas. Dabar, kai žinome apie žinomiausius mados gaminių fotografijos tipus, pažiūrėkime 2025 m. fotografijos tendencijas ir kaip jos gali koreliuoti, kad Jūsų kuriamas turinys būtų madingas ir atitiktų prekės ženklą.
Ryškios spalvos

Ryškios spalvos priverčia sustoti ir į jas pažvelgti. Drąsių spalvų derinius sunku pamiršti.
Ryškūs, didelio kontrasto atspalviai šiais metais neabejotinai dominuos – ne tik gaminių ir prekės ženklų, bet ir gyvenimo būdo fotografijoje.
Interaktyvus turinys
Turtingas turinys bėgant metams nuolat populiarėjo. Nenuostabu, kodėl. Kadangi vis daugiau laiko praleidžiame internete naršant, apsipirkimo patirtis turi būti įtraukianti.
Sujungus nuotraukas, vaizdo įrašus ir 3D vaizdus, potencialūs klientai gauna pakankamai informacijos apie produktą, todėl sumažėja neaiškumų ar abejonių.
Įtraukianti ir įvairi fotografija

Įtraukimas vaidina svarbų vaidmenį mados fotografijoje. Fotografai yra įsipareigoję demonstruoti skirtingų rasių, kūno tipų, lyčių, gebėjimų ir t.t. modelius. Dėl to elektroninės prekybos kampanijos tampa vis labiau įtraukiančios.
Retro ir vintažinis stilius

Nebūtų išsamus tendencijų sąrašas be šiek tiek nostalgijos. Retro stilius taip pat yra svarbi 2025 m. profesionalios mados fotografijos dalis. Juoda ir balta, grūdėtos juostos tekstūra, filmų įkvėpti kadrai ir išblukusios spalvos suteikia Jūsų nuotraukoms tam tikrą je ne sais quoi ir išryškina klientų sentimentalumą.
Autentiškumas

Autentiškas, neapdorotas turinys yra kažkas, ko labai reikia šiuolaikiniame dirbtinio intelekto kupiname pasaulyje, ypač elektroninės prekybos produktų fotografijoje. Natūrali šviesa, fotoaparato nustatymai, išryškinantys sudėtingas detales ir gaminių audinius, ir nedidelis tolesnis apdorojimas – tai padeda sukurti norimus parduoti vaizdus.
AI technologijos integracija į tradicinę fotografiją

Kalbant apie AI, dirbtinio intelekto derinys su tradicine fotografija buvo neišvengiamas.
Tokios technologijos kaip dirbtinis intelektas (AI), papildyta realybė (AR) ir virtualioji realybė (VR) pakeitė mūsų požiūrį į kūrybinį darbą ir produktų atvaizdavimą. Dabar kiekvienas gali būti turinio kūrėjas. Dirbtinio intelekto fotostudijos, tokios kaip Orbitvu Alphashot PRO G2, yra tobulas technologijų ir fotografijos ekspertų žinių sintezė. Dirbtinis intelektas palengvina darbo eigą, o fotografas vis dar gali visiškai kontroliuoti procesą ir pasiekti autentišką, į žmogų orientuotą pasakojimą.
Detali fotografija

Produktų fotografavimas stambiu planu yra privaloma tendencija, ypač elektroninės prekybos produktų fotografijoje, kur sudėtingos detalės, tekstūros ir raštai lemia apsipirkimo pasirinkimą. Pagrindinis dėmesys čia skiriamas meistriškumui.
Produktų fotografavimo stiliaus įtaka pirkimo sprendimams
Internetiniams mados mažmenininkams kokybiški ir įdomesni gaminių vaizdai daro didesnę įtaką nei tik produktų demonstracijos – jie formuoja visą apsipirkimo patirtį. Kai klientai negali gyvai pamatyti ar pasimatuoti gaminių, vaizdiniai elementai tampa lemiamu veiksniu pasirenkant ką pirkti ir ko atsisakyti.
Kodėl svarbūs aukštos kokybės produktų vaizdai
Tyrimai pabrėžia stiprų ryšį tarp fotografijos ir pirkimo elgsenos. Aukštos kokybės el. prekybos fotografija ne tik padidina klientų lojalumą Jūsų prekės ženklui, bet ir daro įtaką Jūsų pardavimo rezultatams.
- Vartotojų pasitikėjimas: 90 % internetinių pirkėjų teigia, kad nuotraukų kokybė yra svarbiausias veiksnys priimant sprendimus dėl pirkimo.
- Konversijų rodikliai: produktų su profesionaliais vaizdais konversijų rodiklis yra 33 % didesnis, palyginti su produktais, kurių vaizdo kokybė yra žemesnė.
- Grąžinimai: 22% prekių grąžinimo atvejų įvyksta dėl to, kad prekė atrodo kitaip nei tikėtasi, todėl pabrėžiamas tikslios vaizdinės medžiagos poreikis.
Realūs rezultatai: kaip Orbitvu klientai patobulino savo produktų fotografiją

Kai kurie mados ir mažmeninės prekybos prekių ženklai iš naujo apibrėžė savo požiūrį į komercinę fotografiją automatizuodami savo darbo eigą. Susipažinkite:
- Hippo pack – šis įvairių pakuočių gamintojas (ankst. pav. „Pakuotės centras”) turėjo iššūkių fotografuojant savo produkciją. Dabar fotografuoja ne tik savo gaminamą produkciją, bet ir teikia profesionalias fotografavimo paslaugas visiems norintiems.
- Veriame.lt – bižuterijos ir produktų rankdarbiams atstovai Lietuvoje. Dėl ypač didelio kiekio produktų atsisakė fotografavimo paslaugų pirkimo ir pradėjo patys kurti norimą produktų turinį savo el. parduotuvei naudodami Orbitvu. Taip pat, teikia fotografavimo paslaugą visiems norintiems.
- Lileila – stilingų moteriškų drabužių atstovai. Ieškojo sprendimo savo parduodamai produkcijai fotografuoti. Nuo šiol Orbitvu automatinę fotostudiją naudoja ne tik savo drabužiams bei aksesuarams fotografuoti, bet ir teikia drabužių fotografavimo paslaugą visiems norintiems.
Kaip panaudosite šias tendencijas elektroninės prekybos fotografijoje?
Aukštos kokybės produktų nuotraukos, kurios yra vizualiai patrauklios, yra nediskutuojama kiekvienos internetinės parduotuvės dalis. Tačiau šiais laikais sėkmingam verslui reikia daugiau nei to. Stebėdami tendencijas ir taikydami naujus metodus išliksite savo srities viršuje ir niekada neleisite savo klientams nuobodžiauti. Dar daugiau, galite įtraukti naujas auditorijas, kad jie įsigytų Jūsų produktus ir taptų šios bendruomenės dalimi.
Tikimės, kad šis tinklaraščio įrašas įkvėpė Jus siekti ir kurti dar daugiau el. prekybos pasaulyje.
P.S. Naudojant šiuolaikinius sprendimus, tai lengviau nei bet kada. Sėkmės!
Kviečiame mus sekti Linkedin, Facebook ir Instagram.
Viskas apie 360 fotografiją ir automatines foto studijas – mūsų Blog’e.