360 fotografavimas studijoje, naudojant automatizuotus fotografavimo procesus, turi vieną puikią savybę – pasiruošimas fotografavimui yra labai trumpas (nereikia ruošti studijos ir joje esančio apšvietimo), todėl nepavargsta nei modelis nei fotografas.
Naudojama fotografijos technika palieka daug laiko improvizacijoms, bandymams ir kūrybai, o 360 nuotraukos vis labiau masina vartotojus.
Visos šios priežastys labai įtakoja galutinį rezultatą, kurį gaunate po fotosesijos.
360 fotografija ir 360 nuotraukos, kai fotografuojami žmonės – ši sąvoka pakankamai nauja ir šis procesas dar kol kas nepatenka į fotografijos istoriją. Ši istorija dar tik pradeda savo kelią, bet jau spėjo įsitvirtinti e komercijos ir marketingo sprendimuose.
Žmonėms patinka „pasukioti” ir atidžiau apžiūrėti nufotografuotus modelius, o tai suteikia papildomos vertės projektui, kuriame yra įkeltos produktų ar žmonių 360 nuotraukos. Produktų fotografavimas šį etapą jau peršoko, o žmonių fotografijoje tai kažkas naujo ir labai įdomaus.
Ir vis tiktai, kas tai – komercinė ar meninė fotografija, leidžianti turėti tokį interaktyvų rezultatą, kai Aro pareigūnas sukasi foto studijoje 360 laipsnių kampu? O gal tai abiejų mišinys?
Apie rezultatą, matyt, geriausiai nuspręs vartotojas, kuris yra išprusęs, žingeidus ir akivaizdžiai nebenori standartinio pirkimo proceso su pasenusiomis ir nekokybiškomis siūlomų produktų nuotraukomis.